مقررات استفاده از خدمات الکترونیک

شرایط و مقررات استفاده از خدمات الکترونیک شرکت اقساطچی 

تاریخ:       /      / 1401

نام شرکت: نوسازان آریان فراز کارامهر (اقساطچی)

شماره ثبت: 3363

  1. با توجه به اینکه شرکت اقساطچی اقدام به تحویل یک شماره رمز اختصاصی به کارت مشتریان خود می­نماید، مشتری/ صاحب حساب متعهد می­گردد حین دریافت آن، نسبت به کنترل سالم بودن کارت و رمز تعریف شده اقدام نمایند و در صورت مخدوش بودن، مراتب را به اقساطچی  جهت صدور مجدد اطلاع دهد.
  2. مشتری/ صاحب حساب کارت اقساطچی بایستی جهت حفظ کارت و رمز خود کوشا باشد و در صورت هرگونه مخدوش شدن مشمول هزینه صدور مجدد می­گردد.
  3. با توجه به اینکه هدف شرکت اقساطچی خرید از مراکز ذیصلاح می ‌باشد، واگذاری هرگونه پول نقد از طریق دستگاه­های ATM امکان پذیر نیست.
  4. در صورتی که بعلت قصور شرکت اقساطچی و شرکت کارت اعتباری ایرانیان، موجباتی فراهم گردد که مبلغی اشتباها از محل حساب دارندگان کارت اقساطچی کسر یا برداشته شود شرکت اقساطچی و شرکت کارت اعتباری ایرانیان متعهد می­گردد معادل مبلغ کسری یا برداشت شده را جبران نماید و همچنین مشتری متعهد می­گردد در صورتی که به هر دلیل از جمله خرابی احتمالی پایانه‌ها، وجوهی بیش از حد حساب خود را دریافت نماید، مبلغ اضافه­ی برداشت شده را فوراً به اقساطچی پرداخت نماید در صورت تاخیر در ایفای تعهدات علاوه بر بدهی‌های تادیه نشده، وجه التزام مرتبط را بر اساس تعرفه‌های اقساطچی تامین نماید.
  5. مسئولیت کمی و کیفی هرگونه کالایی که از ناحیه پذیرندگان طرف قرارداد اقساطچی، به دارندگان کارت اقساطچی ارائه می­گردد، برعهده پذیرنده می­باشد و مسئولیت آن از شرکت اقساطچی ساقط می­گردد.
  6. مشتری اپلیکیشن جهت جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی، بایستی اپلیکیشن اقساطچی را تنها از طریق مراجعه به وب سایت aghsatchi.ir  بر روی گوشی تلفن همراه خود نصب نماید و حفظ کارت اقساطچی  بر عهده مشتری می باشد همچنین مشتری موظف است پس از واگذاری تلفن همراه خود ابتدا گزینه بازگشت به حالت پیش فرض را اجرا نموده و پس از آن برنامه را بر روی گوشی همراه خود حذف نمایند.
  7. مشتری بایستی درصورت مفقود شدن یا سرقت گوشی یا سیم کارت تلفن همراه خود بلافاصله نسبت به مسدود نمودن تمام اطلاعات مربوط به اپلیکیشن و کارت اقساطچی خود اقدام و یا با مراجعه به شرکت اقساطچی نسبت به غیر فعال سازی سامانه اپلیکیشن خود اقدام نماید و هرگونه عواقب عدم پیگیری بر عهده مشتری می باشد.
  8. برای هر مشتری فقط یک درخواست عضویت ثبت خواهد شد و سیستم از ثبت درخواستهای تکراری جلوگیری خواهد نمود.
  9. هرگونه سوء برداشت یا سوء استفاده از این کارت در مراکزی بجز مراکز معرفی شده توسط شرکت اقساطچی (پذیرنده)، تخلف محسوب می شود و پپیگرد قانونی دارد.
  10. وظیفه نگهداری و حفاظت از اپلیکیشن و کارت اقساطچی برعهده دریافت کننده کارت می باشد.
  11. مشتری بایستی جهت هرگونه سرقت احتمالی، علاوه بر حفظ و نگهداری اطلاعات مربوط به حساب خود، نسبت به تغییر رمز اپلیکیشن و سامانه اینترنتی اقساطچی خود در بازه زمانی مطلوب اقدام نماید.

مندرجات شرایط و مقررات استفاده از خدمات کارت الکترونیکی اقساطچی با دقت خوانده شد و مورد قبول واقع گردید لذا هرگونه عواقب ناشی از عدم رعایت موارد مذکور بر عهده اینجانب ———————————  بوده و هیچگونه مسئولیتی متوجه اقساطچی  نخواهد شد.

امضاء مشتری/ صاحب حساب

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *