قوانین و شرایط عودت کالا
شرایط و قوانین مرجوعی کالا
مشتریان عزیز لطفا قبل از دریافت بسته تمام اقلام و وسایل سفارش را چک کنید. مواردی که باید در هنگام دریافت بسته انجام دهید به شرح زیر میباشد:
- بررسی کنترل موجودی تمام اقلام سفارش (عدم کسری در اقلام کالا)
- بررسی سلامت ظاهری بسته و کالا (عواملی مانند شکستگی، پارگی جعبه، فرو رفتگی و موارد دیگر) با دقت چک کنید.
- کالا را در هنگام دریافت و به طور کامل در حضور نماینده تیپاکس یا مامور پست چک کنید و در صورت عدم مغایرت و آسیب و کسری در موجودی از دریافت بسته خودداری نمایید.
- دریافت بسته و امضای شما به منظور دریافت کالا و سالم بودن آن میباشد و بعد از تحویل کالا هیچ مسئولیتی به عهده شرکت اقساطچی نمیباشد.
- به همین منظور اگر بسته و کالای دریافتی شما مشکلی دارد از تحویل گرفتن آن خودداری نمایید و با کارشناسان اقساطچی تماس حاصل فرمایید.
نحوه ثبت درخواست برای مرجوع کردن کالا
در صورت مرجع کردن کالا (لازم ذکر است که فقط در صورت موافقت اقساطچی شاپ باید کالا عودت شود) ابتدا با کارشناسان اقساطچی در ساعات اداری تماس حاصل فرمایید و با ارسال پیام در شماره واتساپ 07143343262 در خواست عودت کالا را ثبت نمایید تا بررسی های لازمه صورت گیرد.
شرایط عودت کالاهای با گارانتی
- مشخصات کالای دریافتی با مشخصات کالای سفارش داده شده مغایرت داشته باشد.
- کالای مورد نظر اصل نباشد و این موضوع باید توسط افراد ذی صلاح تایید شود.
- کالای دریافت شده آکبند نبوده یا دست دوم باشد.
- کالای دریافتی دچار شکستگی یا فرورفتگی باشد، البته این موضوع باید در هنگام حضور مامور پست یا نماینده تیپاکس به اقساطچی اعلام شود و در صورت عدم رویت ایراد در محل تحویل، امکان پذیرش عودت کالا وجود ندارد.
نکته 1 : اگر مشمول این بند هستید، باید با گارانتی محصول تماس بگیرید.
نکته 2: بهتر است بدانید که شرایط عودت گوشی موبایل (به شرکت گارانتی کننده) در صورت داشتن ایراد ظاهری (شکستگی/خط و خش) پس از ریجستری دستگاه وجود ندارد.
- زمان واریز وجه کالای عودت شده تا 7 روز کاری میباشد.
نکته 3: بند فوق شامل خرید نقدی از اقساطچی میباشد.
- وجه عودت داده شده فقط به حساب مبدا واریز میشود و امکان واریز به حساب غیر وجود ندارد.
شرایط و قوانین فروش گوشی های موبایل
بهتر است به محض دریافت گوشی موبایل کد فعال سازی را مشاهده کرده و جهت فعالسازی (انتقال مالکیت) گوشی اقدام فرمایید، همچنین فعال سازی گوشی از ایجاد مشکلات مربوط به ریجستری جلوگیری خواهد کرد.
ناگفته نماند که تمام فرآیند ریجستری کردن و دریافت کد فعال سازی در گوشیهای دارای گارانتی مختص به شرکت گارانتی میباشد و اقساطچی هیچگونه مسئولیت در قبال آن نخواهد داشت.